Uputstvo
Korisnik plaća uslugu parkiranja slanjem SMS-a, tako što u tekst nove poruke upiše registarski broj vozila, bez razmaka i drugih specijalnih znakova (npr. LO123AB).
Sistem ne pravi razliku između malih i velikih slova te nije potrebno voditi računa o tome. Ukoliko posedujete registarsku oznaku sa dijakritikom (slovo sa kvačicama - Š,Đ,Č,Ć,Ž), a Vaš telefon ne podržava Unicode kodni raspored (podrška za slova sa kvačicama) umesto Š,Đ,Č,Ć,Ž možete uneti S,D,C,C,Z.
3 (tri) minuta nakon slanja SMS-a ne isključujte Vaš telefon zbog provere Vašeg statusa kod mobilnog operatera. Ukoliko vam ova usluga nije omogućena, nemate dovoljno sredstava na računu i slično, prethodna potvrda (rezervacija) može biti odbijena (po registarskom i PIN-broju). U ovom slučaju, molimo Vas da parkiranje platite na drugi način, kako stoji i u poruci o odbijanju transakcije plaćanja.
10 (deset) minuta pre isteka vremena parkiranja korisnik dobija poruku sa obaveštenjem o isteku vremena i trenutku isteka (datum, sat, minut). Ukoliko korisnik namerno ili greškom pošalje SMS za uslugu parkiranja u vremenu kada sistem ne radi, automatski se uplata prenosi i važi za prvi sat naplate u prvom sledećem danu kada se vrši naplata, a korisnik dobije obaveštenje o tome.